2010年10月3日星期日

My heart will go on.

My life has changed.
Just because I has chosen to be different.

This guitar song is accompanied with me
during this few days...
I am scared when I have to do this decision.
I don't know what will be going on in my life
if I have done a wrong decision.

The moment I stay up with my only heart
I need someone shoulder...
This matter is always the most vulnerable part in my heart.
It is neither correct nor wrong
I knew that I have to choose to believe
Believe deeply from my heart.

I have to put all these down ,
If and only If
I really want to success in my life...

做一个决定
一个有质量的决定
定了下来就不要改了
这是来自我心里的一扇门
一扇很容易出现裂痕的玻璃门

今天一整天
我没有吃到正餐
面包面包还是面包
但是我有摄取足够的营养
今天做的一切一切
只是为了两个字

看到赵恒的Facebook display message
“舍弃一切得来的成功,并不是真正的成功”

我看到了我5年后的生活
我看到了每一天自由自在的生活
我看到了5年后的今天
我做着我这几年来最想做的东西
我相信
每一个伟大的人
背后一定蕴藏着数不尽的眼泪和辛酸

在傍晚
想赶功课的时候
我选择了休息……

谢谢我好朋友RJ在昨天吃饭的时候
送给了我两个字
Tomorrow will be my 1st day!

OCTOBER IS MY MONTH !

5 条评论:

sf 说...

送给你苹果创办人,Steve Jobs 在史丹福大学毕业典礼的演讲。http://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc

Sapphirez 说...

thank you SF !!
I had watched the video just now.
I like it !

匿名 说...

原本我一直以为人是慢慢长大的,
但经过这些日子
我察觉
人是一瞬间长大的
真的是一瞬间

就好象你
做了一些很大的决定~~
希望你能够坚持到5年后~~

ashley诗韵 说...

很害怕做决定,因为我们看不见未来,害怕这个决定会带领我们到我们不想要去的地方。

就在我很难下决定的时候,老师给了我一句话:选择没有对错。你要对自己的人生负责。

加油!^^*

匿名 说...

khai che加油=D